Menüclose

Tetszik a telefonos foglalás?

Hívj minket most !

callSikeres bejelentkezés
chevron_right

Általános feltételek

Általános szerződési feltételek utazási irodákra (martiGO)

Ebben a megállapodásban a Tribus Business GmbH-ra a következő cikkekben martiGO-ként hivatkozunk. A MartiGo csak egy olyan cég, amely közvetítőként működik a légitársaság, autókölcsönző cégek és szállodák, valamint a megrendelő között, a foglalások lebonyolítása az említett cégek felelőssége és kezdeményezése.

Bár a martiGO a legolcsóbb jegyeket kínálja Önnek, nem vállal felelősséget az utas által a vásárlás vagy foglalás során megadott hiányos vagy téves adatokért.

Ha problémája van a repülőjárattal, az autóbérléssel vagy a szállodával, csak ahhoz a céghez forduljon, amellyel problémái vannak. A martiGO-ként nincs befolyásunk a partnercégek döntéseire vagy gyakorlatára.

A megvásárolt jegyekre vonatkozó dátum-, időpontváltozásokat, extra szolgáltatási igényeket a szolgáltatási díj kiszámlázásával intézzük. A szolgáltatás díja független a légitársaság által felszámított költségtől, ez az összeg a jegyen is megjelenik.

 

Szerződés tartalma, jogi kötelezettségek, fizetési feltételek, jegyváltoztatás

A martiGO egy online kereső, ahol a felhasználó lekérdezheti a repülőjegyet, az autóbérlést és a szállodaárakat.

A martiGO megbízható partnerként létezik a szolgáltató és az ügyfél között. Amennyiben a jegyértékesítés megtörténik, közvetítői szerződés jön létre az ügyfél és a martiGO között. A martiGO köteles a közvetítői szerződésben foglaltakat betartani és az ígért szolgáltatást nyújtani. A martiGO nem vállal felelősséget, hogy a szolgáltató cég elfogadja-e az ügyfelet vagy sem.

A szerződés megkötésének módja vagy elmaradása kizárólag az ügyfél és a szolgáltató között van.

Általános Szerződési Feltételeink csak a martiGO-ra érvényesek, a szolgáltató partnercégekre nem. Minden szolgáltatónak (légitársaság, szálloda, bérautó stb.) saját specifikációi és feltételei vannak. Előfordulhat, hogy ez a specifikáció nem török ​​nyelvű. Az ügyfél köteles a jelen Általános Szerződési Feltételeket minden cégre vonatkozóan külön-külön megérteni.

Az Általános Szerződési Feltételek a szerződés lejártáig érvényesek, még akkor is, ha azok a folyamat során megváltoztak. Az ügyfél saját igényei és feltételei csak a martiGO írásbeli jóváhagyása után érvényesek.

A megvásárolt szolgáltatásokkal kapcsolatos információkat az ügyfél e-mailben vagy saját martiGO fiókjában kapja meg.A martiGO-val kapcsolatos ajánlatok nem jelentenek kötelezettséget sem a martiGO, sem a szolgáltató részéről. Ha az ügyfél foglalni szeretne, azt a szükséges adatok megadásával teheti meg. A számunkra továbbított információkat elküldjük a szolgáltató cégnek, és elfogadásuk esetén visszaigazoló e-mailt küldünk az ügyfélnek. A munkaszerződés minden esetben a szolgáltató és az ügyfél között jön létre.

Még ha az ügyfél egynél több foglalást is tett, a martiGO mindig közvetítő cég marad, és soha nem lesz az igényelt szolgáltatást nyújtó intézmény.

A martiGO ajánlatai korlátozottak. Abban az esetben, ha a szolgáltató cég nem tudja biztosítani vagy felmondani a szolgáltatást, a felelősség nem a martiGO-t terheli.

Ha 1 órán belül nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, kérjük, ellenőrizze a "levélszemét" mappát. Ha még mindig nem kapta meg az e-mailt, hívja ügyfélszolgálatunkat.

Az ügyfél felelős a foglalásában szereplő különböző összetevőkért. Ezért az ügyfélnek tisztában kell lennie azzal, hogy a nem csomagként kapott szolgáltatásoknál megnő a különböző szolgáltatóktól kapott szolgáltatások megszakításának kockázata, amelyek egymást is érinthetik.Az ügyfélnek tudnia kell attól a pillanattól kezdve, amikor megkapja a foglalást visszaigazoló e-mailt; A jegy/üdülési szolgáltatás lemondása nem minden esetben lehetséges. Lemondás esetén a szolgáltató által felszámított elállási díjon felül a martiGO tranzakciós díjat is kér az ügyféltől.

Az ügyfél köteles pontos tájékoztatást adni a szükségtelen késések, többletköltségek és hibák elkerülése érdekében. Emiatt az Ön adatainak naprakésznek kell lenniük.

Amennyiben az ügyfél jegyet vásárol, de a jegyet a szolgáltató nem állítja ki és nem küldi meg számára, ügyfélszolgálatunk 48 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot. Ha nem kap választ, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat. Ha túlzott erőfeszítést igényel a dokumentumok létrehozása és továbbítása, a martiGO fenntartja a jogot a foglalás törlésére, ebben az esetben a jegy árát és az összes költséget visszatérítik a vásárlónak.

Az ügyfél személyes adatait, különösen az e-mail címet mindig naprakészen kell tartani, és az ügyfél felelőssége az e-mail cím rendszeres ellenőrzése (beleértve a felesleges e-maileket is).

Az ügyfél köteles a neki küldött valamennyi információt, visszaigazoló e-mailt ellenőrizni, és amennyiben az információkban hiányosságok vagy pontatlanságok vannak, köteles a lehető legrövidebb időn belül értesíteni a martiGO-t.

Ha a kiállított jegy, szolgáltatás vagy foglalás nem felel meg az ígéretnek, az ügyfélnek ezen a ponton kell közvetlenül a szolgáltatóhoz fordulnia. A MartiGO nem tehető felelőssé az ilyen helyzetekért.

Minden szolgáltatónak különböző ügyfélkötelezettségei vannak például; Bejelentkezési idő. Az ügyfélnek ezekre a kötelezettségeire figyelnie kell, ellenkező esetben az esetlegesen felmerülő következményekért az ügyfél felelős.

A teljes költséget a jegykiállítás során részletesen feltüntetjük, a martiGO által felszámított szolgáltatási díj itt egyértelműen feltüntetésre kerül, és a fő járat vagy foglalás törlése esetén nem téríthető vissza.

A jegykibocsátási folyamat végén különböző fizetési és kártyás fizetési módokkal fizethet. A választott fizetési módtól függően esetlegesen felmerülő többletköltségek ezen a képernyőn láthatók.

A változtatási és lemondási díjak a szolgáltató általános szerződési feltételei szerint kerülnek meghatározásra, és a jegyár 100%-át tehetik ki. Ezekben az esetekben a martiGO csak a lekötött árat kapja meg.

Változások, lemondások esetén az ügyfél az ügyfélszolgálat felhívásával kaphat részletes tájékoztatást és minden lehetséges megoldást részletesen bemutatunk. A martiGO tranzakciós díjat számít fel ezért a szolgáltatásért.

Az oldalunkon található akciós árak csak általános képet adnak vásárlóinknak, az aktuális és pontos árak a jegykiadás során megtekinthetők.

Az ügyfél vagy a szolgáltató által létrehozott e-mailek továbbítása a martiGO felelőssége, de az ezekben a levelekben szereplő információk pontosságáért az ügyfél és a szolgáltató cég a felelőssége, a martiGO nem tehető felelőssé. nekik.

A martiGO felelős az oldalán található összes tartalom pontosságáért, kivéve a harmadik felek információit.

A martiGO felelős a gondatlan téves információkért és tevékenységekért.

Az ügyfél a bejelentéstől számított egy éven belül bejelentést kérhet, kivéve a martiGO hanyag/helytelen tájékoztatás és magatartás miatti kérését.

A martiGO fenntartja a jogot az általános szerződési feltételek bármikori megváltoztatására, amennyiben erről ügyfeleit e-mailben értesíti.

A felek közötti viszony az osztrák jog hatálya alá tartozik, és a bécsi bíróságok szabályozzák.

Még akkor is, ha a fenti információk közül egy vagy több elavult, a fennmaradó feltételek továbbra is érvényben maradnak.

Dátum 01/22