Menüclose

Tetszik a telefonos foglalás?

Hívj minket most !

Repülési jegy - Gyakran feltett kérdések

Írja be a kérdését a keresési mezobe, vagy nézze meg a kategóriák témáit.

search

Információk azok számára, akik először repülőgépen utaznak

Repülőjegy vásárlása

 

A legmegfelelőbb jegy megvásárlása az utazási minőségét a legmagasabb szintre növeli. Miután megtalálta a keresett legjobb jegyet, megvásárolhatja a SOFORT, a PayPal, a Visa 3D biztonsági rendszerrel, a vacsorakártyával, a MasterCard és az American Express kártyákkal a webhelyünkről a legfrissebb biztonsági tanúsítványokkal. Martigo nagyon rövid időn belül hozza az eredményeket, ha egyszerre több mint 540 légitársaságot keres. Ezt követően kötelező, ha egyes légitársaságok online bejelentkeznek a légitársaság weboldalán, 24 órával a repülése előtt, az e-mailben kapott jegy megerősítési információkkal, míg néhány esetben, ha igen, akkor a repülőtéren töltött összes idő megtörténik csökkenjen.

 

Poggyászkészítés

 

Normál körülmények között van egy csomagpoggyász -támogatás és poggyászutazás, amelyet a repülőgépnek adhat. Mindazonáltal nem biztos, hogy van poggyász -támogatása olcsó repülési társaságoknál (például EasyJet, Rynair). Jegyek vásárlásakor a Martigo-tól követheti az utasításokat, bármikor hozzáadhat poggyászot, vagy frissítheti a repülési csomagot, és kihasználhatja az extra fizetését az olyan dolgokért, mint például az ingyenes ülésválaszték, a kabinban lévő vendéglátás. Hagyja, hogy ez egyik sem ijedt meg; Felhívhatja a 24 órás call center csapatunkat, és kérheti őket, hogy tervezzék meg a legkényelmesebb utat az Ön számára.

 

Menjen legalább 3 órával korábban a repülőtérre a bejelentkezéshez. Ha vásárolt egy jegyet Martigoval, melyik légitársaságból keresse meg azt a területet, ahol a légitársaság feldolgozza a repülőtéren a képernyő segítségével, általában ez a rész a képernyőkön található, mint repülési szám és a megfelelő szakasz (1881. december- 121. december 121. - Például 123. december) ez azt jelzi, hogy a TK 1881 repülést a 121-123 számláló között ellenőrizték. Figyelem itt; Nem minden légitársaság biztosítja ezt a szolgáltatást ingyen. A Martigo Call Center csapatának felhívásával kérheti részletes információkat. Ha a check-in pultnál tranzakciót hajt végre, adja át az útlevél vagy az azonosítási információkat a kísérőnek. Mivel a Martigo-tól vásárolt jegyeket elektronikusan továbbítják a légitársaság rendszereire, nem kell kinyomtatnia vagy megmutatnia az e-mailt. Miután a szolgálatban lévő személy feldolgozta a poggyász -támogatását, kap egy táskatáblát, hogy elektronikus úton nyomon kövesse a poggyászot, és beszállókártyát biztosítson, hogy biztonsági átadást biztosítson a repülőgéphez.

 

Bejelentkezés után

 

A bejelentkezés után megkapja a jegy- és poggyász-átvételét, amely jelzi, hogy melyik kapun száll fel a repülőgépre, mely számozott ülésen ül a síkban. Készen kell állnia az igazolványa, a vezetői engedély vagy az útlevél. Figyelembe véve az ajtó számát, menjen a megfelelő ajtóhoz vezető biztonsági ellenőrző pontra. Itt a röntgenfelvételen keresztül újra kell átadnia a táskáját és a kézi poggyászot, ha van ilyen, és meg kell mutatnia a repülőkártyáját a hivatalosnak.

 

Kapu szám

 

Ezen a ponton ellenőrizheti a kapu számát a beszállókártyán vagy az online bejelentkezési alkalmazáson keresztül. Ez a kapu/kapu száma azonban folyamatosan megváltozhat, ezért ellenőrizze a kapu számát gyakran a repülőtéren lévő repülési számmal.

 

 Kövesse a légiutas -kísérő személyzetének figyelmeztetését, tegye a telefonját repülési módba, és keresse meg az ülés számát a beszálláson, és üljön le. Vettem a folyosót, de lehet, hogy nincs olyan helyzet, amikor az ablak mellett ülök; Ehhez a többi ülőhelytulajdonos engedélyének és a légiutas -kísérő személyzetének ismeretének kell lennie.

 

Érkezés helye

 

Most eljött az utazás végére, miután megvásárolta a legmegfelelőbb jegyet Martigoval. Miután a repülőgép leszáll, felveszi a telefonjait. Ha ez egy nemzetközi vonal, akkor léphet a Passport Control -ra; Ha van átutalása, akkor elmehet a másik kapuhoz / ajtóhoz. Ha ez a végső úticél, akkor folytathatja a zenekarokat, hogy felvegye a poggyászát.

 

És akkor?

 

Ha nincs senki, aki találkozik veled a rendeltetési helyén, akkor bérelhet autót, vagy vásárolhat átutalást, ha felhívja a Call Center csapatunkat, amely 24 órán keresztül elérhető.