Menüclose

Tetszik a telefonos foglalás?

Hívj minket most !

Repülési jegy - Gyakran feltett kérdések

Írja be a kérdését a keresési mezobe, vagy nézze meg a kategóriák témáit.

search

Mit tehetek a sérült poggyász esetében?

Ha észreveszi, hogy a poggyász megsérült, kérjük, azonnal készítsen róla fényképet, és menjen a legközelebbi"" ""Lost and Found"" pulthoz a repülőtéren, ahol van. A károkat dokumentálják, és a légitársaság vagy kicseréli, Javítsa meg vagy kompenzálja Önt. Ha a repülőtér elhagyása után észreveszi a károkat, akkor azonnal vegye fel a kapcsolatot a légitársasággal, és ugyanazt az eljárást hajtja végre egy partnerüknél vagy az Ön által elküldött fotókon keresztül.

 

Van egy elveszett poggyászom, és azt mondták nekem, hogy elküldöm a címemre

 

Bizonyos esetekben a légitársaságok számára nehézségekbe ütközhet a poggyász betöltése a repülőgépre. Ilyen esetekben jelentkezhet az elveszett és talált szakaszra. Miután megosztotta a cím adatait, a poggyász a megadott címre kerül. Ilyen esetekben a légitársaság a lehető leghamarabb megpróbálja megoldani a problémáját. Az összes követendő eljárás során támogatást kaphat a Martigo Call Center -től.