Menüclose

Tetszik a telefonos foglalás?

Hívj minket most !

Repülési jegy - Gyakran feltett kérdések

Írja be a kérdését a keresési mezobe, vagy nézze meg a kategóriák témáit.

search

Megkaptam és megadtam a 3D -s kódomat, de a folyamatot nem lehetett befejezni. Mit akarsz mit csináljak?

A hibaüzenetek eltérő okai lehetnek:

Kártyatulajdonosként győződjön meg arról, hogy megadta -e a biztonsági kódot, és nem a referenciaszámot.

Győződjön meg arról, hogy helyesen írta be ezt a 3- vagy 4 számjegyű biztonsági kódot a kártya hátulján az internetes böngészőbe.

Próbálja ki újra ugyanazt a folyamatot egy másik böngészővel. Ha továbbra is problémái vannak, vegye fel velünk a kapcsolatot: +43 1 909 45 00. Felhívjuk figyelmét, hogy személyenként 15 euró szolgáltatási díjat kell fizetnie, és jegyet kell fizetnie a jegyvásárláshoz telefonon.